katalog
SEPETİM
Alışveriş sepetinizde ürün yok.

Sık Sorulan Sorular

Teslimat & Sipariş

1- Siparişim ne zaman teslim olacak?

  • Saat 16:00’a kadar verdiğiniz siparişleriniz aynı gün kargoya verilir ve en geç 3 gün içerisinde elinize ulaşmaktadır.

2- Siparişim hangi kargo şirketi ile gönderilecek?

  • Siparişleriniz anlaşmalı olduğumuz MNG Kargo ile gönderilmektedir.

3- Bulunduğum yerde anlaşmalı olduğunuz kargo şirketi bulunmamakta, siparişimi nasıl teslim alacağım?

Türkiye’nin her yerine ürün teslimatı yapmaktadır. Anlaşmalı olduğumuz kargo şirketi bulunduğunuz lokasyonda yok ise Mobil Bölgelerden  belli günler içerinde dağıtımı sağlanacaktır.

4- Yurtdışına teslimat sağlıyor musunuz?

  • Yurtiçi satışımızın yanısıra, ürünlerimizin yurtdışına ihracatını da yapmaktayız.

5-  Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

  • Siparişinizi iptal etmek için 0232 469 76 01 numaralı Çağrı Merkezimi arayarak ve ya İletişim bölümünden bölümünden bize yazmanız gerekmektedir.

6-  Siparişim hasarlı geldi, ne yapmalıyım?

  • Siparişiniz teslimata verilmeden önce hasar kontrolünden geçmektedir. Bu sebeble ürünlerimiz hasarlı gönderimi önlemiş olur. Buna rağmen ürününüz hasarlı bir şekilde geldi ise;

         Kargo Görevlisi siparişinizi adresinize ulaştırdıktan sonra teslimat sırasında dış pakette hasar kontrolü yapın, hasar gördüğünüz taktirde Hasar Tesbit Tutağı hazırlatın.

         Eğer Hasarı teslimat sonrasında gördüğünüz taktirde ilgili şubeyi arayarak, Hasar Tespit Tutağı hazırlamalarını söylemeniz gerekmektedir. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyor ise, lütfen en kısa sürede bizimle iletişime geçin.

7- Siparişimin kargo dağıtım durumunu nasıl öğrenebilirim?

  • 0232 469 76 01 nolu Çağrı Merkezimizi arayıp Müşteri Temsilcimize sipariş numaranızı iletmeniz durumunda size yardımcı olacaktır.

8-  Satın aldığım ürünler hangi saatler içerisinde teslime edilecektir?

  • Siparişiniz MNG Kargo tarafından resmi tatiller hariç 09.00 - 18.00 saatleri arasında teslim edilecektir.

9- Siparişimin teslimat adresini değiştirmek istiyorum, Ne Yapmalıyım?

  • Siparişiniz durumunuzu öğrenmek için Anasayfada bulunan “Hesabım” bölümündeki Siparişlerim kısmından siparişinizin son durumunu kontrol ediniz. Eğer sipariş durumunuz Tamamlandı ve ya Onaylandı ise adres değişikliğini 0 232 469 76 01 nolu Çağrı Merkeziminden Müşteri Temsilcimize bağlanarak yaptırabilirsimiz. Siparişimiz durumunuz “Kargoya Verildi” ise en kısa sürede yeni adres bilgilerinizi bize ileterek tarafımızca kargo şirketine ulaştırılacaktır.

11- Resmi tatillerde dağıtım yapılıyor mu?

  • Kargo şirketimi Resmi Tatillerde dağıtım yapmamaktadır.

12-  Sipariş faturam neden paketin üstünde gönderiliyor?

  • Yasal olarak sipariş faturasını paket üzerinde gönderme zorunluluğu vardır.

13- Ürün fiyatlarına KDV dahil midir?

  • Ürünlerimizin fiyatları KDV dahildir.

Ödeme

1- Havale/EFT yoluyla ödeme yapabiliyor muyum?

  • Siparişlerinizi Havale/EFT yoluyla ödeme yapabilirsiniz.

2- Kredi Kartına taksit yapılıyor mu?

  • Mail Order sistemimiz bulunmaktadır. Bonus özelliği olan tüm kredi kartlarına +4 taksit imkanı bulunmaktadır.

3- Kapıda ödeme yapabilir miyim?

  • Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.

Değişim

1- Siparişimde ürünler elime ulaştıkdan kaç gün içerinde değişim yapabilirsiniz.

  • Siparişiniz size ulaştıkdan sonra 7 gün içerisinde değişim yapabilirsiniz.

2- Değişim işlerimlerinde kargo ücreti ödüyor muyum?

  • Değişimleriniz de ürün firmamız tarafından ayıplı/hatalı gönderilmediği takdirde kargo ücretini tahsil edilmektedir. Firmamız tarafından yapılan ayıplı/hatalı gönderimlerde kargo ücretini biz karşılamaktayız.

İade

1- Hangi ürünleri iade edebilirim?

  • İade etmek istediğiniz ürünün ambalajının hasar görmemiş, kullanılmamış olması gerekir. İade etmek istediğiniz ürün/ürünleri orijinal kutusu ve tüm aksesuarları ile göndermelisiniz.

2- Kaç gün içinde ürünlerimi iade edebilirim?

  • “Sebep Göstermeden Cayma Hakkı” 15 gündür.

3- İademi hangi adrese göndereğim?

İade adresimiz “1145 sokak No:27/A Yenişehir-Konak/İZMİR ”

3- İade edilen ürünün ücreti hesabıma nasıl geçer?

İade etmek istediğiniz ürünümüzün hasar görmemiş olarak teslim edilmesi gerekmektedir. Kargo bedeli tarafımıza yansıtılmışsa toplam bedelden kargo bedeli ve üründe hasar varsa hasar bedeli de düşülerek müşterimizin hesabına aktarılır.

 

Değirmenler & Mikser

    Kahve değirmenleri kullanımında nelere dikkat etmeliyiz ?

  • Makinanın içerisinde öğütülmüş ürünü tekrar öğütmeye çalışmak, makinanın tıkanmasına yol açar ve kullanıcı hatasından dolayı Garanti kapsamından çıkmaktadır.

          Makinanızı mutlaka topraklı prizde kullanın

     Kahve değirmenlerinde hangi ürünleri öğütebilirim ? 

          Kahve, Karabiber, Haşhaş tohumu, Pirinç, Kimyon, Susam, Çeşitli Mineraller

Öğütücü mikserde hangi ürünleri öğütebilirim?                                                                     

  • Çeşitli tüm şifalı bitkiler 

          Çeşitli tüm bakliyat ürünleri 

Özel Üretim

        Firmalara özel üretim mümkün mü ?Hangi ürünlerde üretim yapabiliriz ?                                                                             

  • Kuban Makina üretici bir firma olduğu için adetli siparişlerinizde istenilen ölçülerde üretim yapmaktadır.                           Hangi ürünlerde üretim yapabiliriz ?

  • Sitemizde satışta bulunan Kuruyemiş Makinaları, Lokum Dolapları, Kahve Siloları, Dökme ürün teşhir ekipmanları, ürün teşhir kovaları müşteri isteğine göre özel olarak ölçülendirilebilir.